bikeportal.org.ua

5й етап ЛКУ 2019 - Київ, ФІНАЛ від MULTIKI Races
Повідомлення
  • JEV SORRY UPDATED

Положення

5-й eтап Відкритого Аматорського Кубка України 2019

Київ
ФІНАЛ від MULTIKI Races
22.09.2019

71313880_1130743397314421_2132274352761077760_n_copy 71313880_1130743397314421_2132274352761077760_n_copy

 



1. Загальні положення

Змагання Відкритого Аматорського Кубка України 2019 (далі «Кубок» або «ЛКУ») відносяться до велосипедних змагань категорії крос-кантрі.

Цілі і завдання гонки - пропаганда здорового способу життя та велосипедного спорту серед широких верств населення, розвиток велоспорту в Україні, стимуляція кожного учасника до підвищення власних спортивних результатів і виявлення найсильніших спортсменів-любителів України.

Змагання проводяться за Правилами проведення аматорського Кубка.

 

2. Змагання проходять за підтримки:

  • Голосіївської районної в місті Києві державної адмінітсраціі.
  • НПП "Голосіївський"
  • Velobazar
  • Velokratia
  • Hardio
  • Life Fitness
  • ICG Ukraine Team
  • Кефір - тривке сухе мастило до цепа біцикля
  • Одноразова пінна губка ESTEM від http://estem.ua/


Загальне керівництво і організацію гонки здійснює 

 

Фінансування здійснюється за рахунок стартових внесків учасників.

Технічне забезпечення хронометражу і суддівства забезпечує команда bikeportal.org.ua

Розділ гонки на сайті bikeportal.org.ua http://bikeportal.org.ua/7552

Дане положення є офіційним запрошенням для участі в гонці!

3. Місце, терміни проведення та інформаційна підтримка

Місце і час проведення

Гонка проводиться у Києві, Голосіївський район, старт на галявині над озером Дидорівка.
GPS координати точки старту: 50°22'23.9"N 30°30'33.1"E


СХЕМА ТРАСИ: https://www.gpsies.com/map.do?fileId=ytphxronxtnmmztn

СХЕМИ ПРОЇЗДУ ДО МІСЦЯ СТАРТА [дати посилання на схему проїзду

Крутий огляд траси від Bike in City: https://bikeincity.com.ua/multiki-didorivka-mtb-race-2018/


Розпорядок гонки

Субота, 21 вересня.

12:00-20:00 Траса розмічена та готова до перегляду.

12:00-14:00, 16:00-18:00 Отримання стартових пакетів на місці старту.

 

Неділя, 22 вересня.

09:00-10:30 - реєстрація, отримання стартових пакетів на місці старту.

10:45 - відкриття гонки, передстартовий брифінг.

11:00 - Старт категорії "Початківці".

11:02 - Старт категорії "Дівчата початківці".

11:04 - Старт категорії "Майстри 50+"

13:00 - Старт категорії "Чоловіки".

13:02 - Старт категорії "Жінки"

13:04 - Старт категорії "Майстри 40+".

16:00 - Нагородження переможців усіх категорій.

16:20 - Нагородження переможців Кубку (за результатом усіх етапів).

 

Інформаційна підтримка
Під час гонки буде організована online-трансляція проміжних результатів змагань. Інформація буде доступна на сторінці Online-результатів.
Для учасників змагань в зоні лінії старт-фініш буде встановлено інформаційне світлодіодне табло з інформацією по колам, що лишаються, в гонці для лідера. Для глядачів буде доступна система "шайтанама-протокол": монітор з кнопками управління, що відображає поточний стан протоколів, час проходження кіл та принтер для роздрукування протоколів.

4. Допуск до участі у велогонці

До участі у велогонці допускаються особи віком 18 років і старше. Особи, які не досягли 18-ти річного віку, допускаються до участі з письмового дозволу батьків/опікунів та в разі присутності на гонці одного з батьків або тренера.
Скачати:  Скачать этот файл (Расписка от родителей.doc)Расписка от родителей.doc

До старту допускаються учасники на велосипедах з колесами 26, 28 або 29 дюймів, які мають справні гальма на обидва колеса, і пристосованих для участі в змаганнях по пересіченій місцевості. Електровелосипеди до участі не допускаються. Організатори залишають за собою право не допустити учасника на велосипеді, технічний стан якого не відповідає загальноприйнятим нормам. Наявність шолома - обов'язково. Учасники, які не виконали ці умови, до участі не допускаються. Учасник, помічений на трасі без захисного шолома, ДИСКВАЛІФІКОВУЄТЬСЯ.
Кожен велогонщик несе персональну відповідальність за технічний стан свого велосипеда, за стан свого здоров'я та адекватність своїх дій впродовж всієї дистанції, що фіксується у розписці встановленого зразка, яка була ним підписана.
Реєстрація учасників здійснюється на місці проведення гонки в день старту. Для отримання номера перед стартом учасник повинен заповнити анкету учасника змагань. Після фінішу номери залишаються учасникам.

Вік учасників змагань визначається станом на 31 грудня 2019 року, а не по фактичному віку в день проведення змагань.

Спортсмени до участі в залікових категоріях кубка НЕ ДОПУСКАЮТЬСЯ. Спортсмени можуть брати участь в гонці, але в окремій категорії. Учасник вважається спортсменом, якщо:

- він перебуває в професійній команді
- велоспорт є основним джерелом його доходів
- він є учнем спортивної школи або інтернату.

 

5. Попередня реєстрація

Попередня реєстрація на гонку та іменний номер виробляється на сайті bikeportal.org.ua

 Закінчення попередньої реєстрації:  19 вересня 23:59

Попередня реєстрація http://bikeportal.org.ua/7554

Список зареєстрованих: 
http://bikeportal.org.ua/7555


6. Стартові внески:

- при сплаті до 18.09 – 450 грн.

- при сплаті 19.09 або 20.09. – 490 грн.
- при сплаті на місці старту – 550 грн.

Для категорії 50+ стартові внески наступні

- при сплаті до 18.09 – 250 грн.
- при сплаті 19.09 або 20.09. – 300 грн.
- при сплаті на місці старту – 350 грн.


Сплатити стартовий внесок можна:

*  на картку Приватбанк: 5168755421883840 (Яковенко Катерина). 

*  на картку Монобанк: 5375414108867705 (Яковенко Катерина).


УВАГА!!! Призначення платежу, будь ласка, НЕ заповнюйте! 

(не треба писати "оплата велогонки", "MTB Race" і т.д.

Якщо сплачуєте НЕ за себе, вкажіть, будь ласка прізвище, за кого).


Після оплати ОБОВ'ЯЗКОВО повідомити зручним способом:

Messenger: www.facebook.com/multiki.races

E-mail: multiki.races@gmail.com  

Viber, Telegram, СМС, Whatsapp: +380930371254

Додатково за бажанням:

* Сувеніри - (пакет "All Inclusive") - пам'ятна дерев'яна медалька змагань, футболка змагань, енергетично-вітамінний гель "RAIN", магнітик, наліпки.

Вартість +520грн до участі.

* Окремо футболка + 270грн.

** Повернення стартового внеску Не можливе.

Футболку та медаль можна замовити до 17 вересня включно.

Перереєстрація на іншого учасника до 18.09 - 70грн., 19.09-20.09. - 100грн., 21022.09 - 150грн.

 

7. Категорії учасників

1. Чоловіки
В залік ЛКУ. Тривалість заїздів 1:30-1:45

2. Жінки
В залік ЛКУ. Тривалість 1:15-1:30

3. Майстри 40+
В залік ЛКУ. Чоловіки віком від 40 до 49 років. Тривалість 1:15-1:30

4. Майстри 50+
В залік ЛКУ. Чоловіки віком від 50 років і старше. Тривалість 1:15-1:30

5. Початківці
В залік ЛКУ. Чоловіки віком 18 років і старше. Тривалість гонки 0:45-1:00

6. Спортсмени 
Не беруть участі в заліку ЛКУ. Тривалість 1:30-1:45

 

Допуск  учасників в категорії Кубка здійснюється згідно з Правилами ЛКУ в редакції 2019 року. Гонщики, яким рекомендовано участь в категорії «Чоловіки» (список), можуть брати участь в гонці в категорії «Початківці», але поза заліком гонки і рейтингу ЛКУ.


8. Командний залік
 

Окрім індивідуального заліку, на етапі кубка буде командний залік cеред команд, зареєстрованих на сайті bikeportal: bikeportal.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1722

В залік команди йдуть результати членів команди, які виступають в категоріях Чоловіки, Жінки та Майстри. Визначення команди-переможниці в командному заліку на етапі Кубка проводиться за такими правилами:

-  від кожної команди береться 4 кращих фініша членів команди - в категоріях "Чоловіки", "Початківці", "Жінки" та "Майстри";
- підсумовуються фінішні позиції кращих 4-х членів команди;
- командою-переможницею на етапі вважається команда з найменшою сумою 4-х фінішних позицій;
- в разі, якщо команда не була представлена в будь-якій категорії, то в розрахунок береться остання фінішна позиція +1 в даній категорії;
-  для категорії "Початківці" максимально можливе значення фінішної позиції, що йде в суму командного рейтингу, не перевищуватиме значення останньої фінішної позиції +1 в категорії "Чоловіки".


9. Порядок проходження дистанції

Після старту гонщики проходять певну кількість кіл дистанції, яка визначається організаторами для кожної категорії, в кінці кожного кола перетинаючи лінію старт-фініш. Для залікових категорій ЛКУ кількість кіл буде визначено після проходження першого кола лідером гонки. Кількість кіл для спортсменів така ж саме, як і для Чоловіків в заліку ЛКУ.
Старт кола закривається після проходження фінішу лідером відповідної категорії. Після того, як фінішував лідер, кругові гонщики не можуть піти на наступне коло, їм фіксується фініш.
Місце гонщика в підсумковому протоколі визначається за кількістю пройдених повних кіл і часу, витраченому на їх проходження. Схід з дистанції гонки зараховується тоді, коли учасник завершив гонку до фінішу лідера.

Порядок старту категорій ЛКУ

Старт всіх категорій - загальний, з гандикапом мінімум 1 хвилина між категоріями.
Для категорії «Майстри 50+» вводиться додатковий гандикап на старті за віком учасників: спочатку стартують учасники віком 60 років і старше, потім через 1 хвилину учасники віком 50-59 років.

Порядок старту:

1) "Початківці"
2) "Чоловіки"
3) "Жінки"
4) "Майстри 40+"
5) "Майстри 50+"

Стартове шикування гонщиків здійснюється за місцем в рейтингу на поточний момент. Спортсмени шикуються в кінці групи.

Оголошення про старт кожної категорії здійснюється за 1 хвилину, 30 секунд і 15 секунд. Суддя на старті дає старт між 15 і 0 секундою за допомогою свистка, гудка або стартового пістолета. У разі фальстарту, проводиться рестарт і перешикування гонщиків.  Гонщик, який допустив фальстарт, отримує попередження і стає в кінець колони гонщиків.

Після старту заїздів правилами змагань дозволено пересування по трасі тільки офіційно зареєстрованих в даному заїзді гонщиків і організаторів змагань. Рух по трасі здійснюється строго в заданому організаторами напрямку.




  • Технічна зона (техзона), технічний пункт (техпункт) і технічна допомога.
Техзона організовується в районі стартового табору. Допускається ремонт і заміна велосипеда або окремих його частин. У техзоні учасники можуть отримувати технічну допомогу від кого завгодно. При поломці велосипеда на дистанції гонщик має право самостійно або за допомогою членів його команди здійснити ремонт велосипеда і/або заміну частин велосипеда. При цьому гонщик і його помічники не повинні заважати іншим гонщикам. Невиконання цієї умови може спричинити попередження і/або штраф. Якщо ремонт неможливий, круг необхідно закінчити пішки по трасі з велосипедом. Крім цього на дистанції в місцях харчування можуть організовуватися техпункти з мінімальним набором запчастин і інструменту. Запчастини, інструмент та допомога на техпунктах можуть надаватися як організаторами, так і членами команд гонщиків. 
  • Номери гонщиків
Гонщики, знаходячись на трасі, зобов'язані мати номер для велосипеда (на кермі), так щоб він був видний суддям на контрольних пунктах. При заміні велосипеда, гонщик зобов'язаний перенести номер на новий велосипед перш, ніж продовжити гонку. Організатори мають право вимагати пред'явити номер в будь-який момент часу. Якщо номер не видно (номер брудний і т.п.), гонщик, проїжджаючи повз контрольний пункт, повинен голосно повідомити свій номер суддям. Якщо номер закріплено таким чином, що його не видно (заламаний, перекошений і т.д.), гонщик, проїжджаючи повз контрольний пункт, повинен голосно повідомити свій номер суддям, інакше час гонщика може бути не зафіксованим у фінішному протоколі.
  • "Зрізання"
"Зрізання" маршруту шляхом виходу за межі траси - суворо заборонено і штрафується додаванням до результату штрафного часу (10 хвилин і більше) або дискваліфікацією, в залежності від тяжкості проступку, на розсуд головного судді. Вихід за межі траси дозволений у виняткових випадках: якщо виникає перешкода, яку неможливо об'їхати в межах траси (завал, руйнування покриття траси і тп), при цьому об'їзд не повинен скорочувати дистанцію і не давати ніяких переваг перед іншими гонщиками. Після маневру гонщик негайно повинен повернутися на трасу. 
  • Лідирування (слідування «на колесі»)
Лідирування дозволено, але тільки в тому випадку, якщо гонщик слідує за іншим зареєстрованим гонщиком. Лідирування за транспортом або незареєстрованими гонщиками (велосипедистами) заборонено. 
  • Перевага руху
Гонщики, що пересуваються верхи на велосипеді, мають перевагу над гонщиками, які спішились. Гонщики, що штовхають або несуть свої велосипеди, повинні пересуватися по найменш проїжджій частині траси в той момент, коли їх обганяють. Гонщики, що штовхають або несуть свої велосипеди, можуть обганяти велосипедистів, що їдуть, якщо вони не створюють перешкоди руху. 
  • «Кругові»
Гонщики, яких обганяють на коло, повинні поступатися дорогою лідерам. Гонщики, які обганяють, повинні голосно оповіщати про намір обгону, крикнувши «обходжу справа» або «обходжу зліва». Безпечне проведення обгону є обов'язком того, хто обганяє. 
  • Позиційна боротьба
Коли два гонщика борються за місце на трасі, лідируючий не зобов'язаний поступатися позицією тому, хто обганяє (за винятком «кругових»). Проте, заборонені різка зміна траєкторії руху при обгоні і будь-які торкання (тілом або частинами велосипеда) з метою перешкодити руху. Той, хто обганяє, в свою чергу, повинен забезпечити безпеку свого маневру. 
  • Спортивна поведінка
Небезпечна їзда, використання лайливих виразів, образи та інші елементи неспортивної поведінки можуть стати приводом для попередження, а при повторних порушеннях, і дискваліфікації. Міра покарання у кожному конкретному випадку визначається головним суддею гонки. 
  • Вода і харчування

Вода і харчування можуть надаватися гонщикам ким завгодно і в будь-якому місці траси. Проте, гонщики не повинні створювати перешкод іншим учасникам, приймаючи воду і харчування. Розкидання упаковок, обгорток і тари на трасі заборонено.

 

10. Обставини непереборної сили (форс-мажор)

У разі виникнення обставин непереборної сили (погодних, соціальних, політичних і т.д.), таких, що проведення змагань може стати небезпечним, гонка може бути перервана. У цьому випадку, фінальний протокол оформлюється за результатами на момент прийняття рішення про скасування.

 

11. Нагородження

Учасники, які посіли з 1 по 3 місце в кожній категорії, нагороджуються медалями,Ю переможці - кубками. Учасники, які посіли з 1 за 10 місце в кожній категорії, нагороджуються пам'ятними дипломами.

Команда-переможниця етапу і команди, що зайняли 2-е і 3-е місце, нагороджуються почесною грамотою на церемонії нагородження.

   
 

12. Нагородження лідерів кубка

Після нагородження переможців гонки оголошуються і нагороджуються лідери кубка в кожній категорії - медалями, кубками та призами від партнерів та спонсорів (за наявності).

Команда-лідер кубка викликається на подіум на церемонії нагородження лідерів кубка і нагороджується почесною грамотою.

 

Контакти організаторів:

 Facebook: www.facebook.com/multiki.races ПІДПИСУЙТЕСЬ, щоб слідкувати за новинами!!!

 Instagram: https://instagram.com/multiki_races/ ПІДПИСУЙТЕСЬ, щоб слідкувати за новинами!!!

 Telegram канал: https://t.me/multiki_races ПІДПИСУЙТЕСЬ, щоб слідкувати за новинами!!!

E-mail: multiki.races@gmail.com

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCKyhD03M8KxQTj4Bi-YFmTg  

Viber, Telegram, СМС, Whatsapp: +380930371254

* Найоперативнішу відповідь можна отримати, НАПИСАВШИ у Viber.

 


до
 

Комментарии 

 
+2 #1 Марафонец 26.07.2019 07:48
ДОБРОГО РАНКУ,ПРО ВНЕСКИ.Шановнi орги-хочеться знати чому суми 350-550 грн.а не 100-250. АБО 500-1000?Чому до 31-го.18-го.в день старту?Для чого цi обмеження-щоб менше було гонщикiв на стартi? Iх так мало залишилось... ПОЯСНИТЕ ЛЮДЯМ.ЧИ ЯК?
 
 
#2 Yurr 26.07.2019 12:19
Цитирую Марафонец:
ДОБРОГО РАНКУ,ПРО ВНЕСКИ.Шановнi орги-хочеться знати чому суми 350-550 грн.а не 100-250. АБО 500-1000?Чому до 31-го.18-го.в день старту?Для чого цi обмеження-щоб менше було гонщикiв на стартi? Iх так мало залишилось... ПОЯСНИТЕ ЛЮДЯМ.ЧИ ЯК?


Отут Ви знайдете відповіді на всі свої запитання: https://www.coursera.org/courses?query=microeconomics
 
 
#3 amers 26.07.2019 12:22
Цитирую Марафонец:
ДОБРОГО РАНКУ,ПРО ВНЕСКИ.Шановнi орги-хочеться знати чому суми 350-550 грн.а не 100-250. АБО 500-1000?Чому до 31-го.18-го.в день старту?Для чого цi обмеження-щоб менше було гонщикiв на стартi? Iх так мало залишилось... ПОЯСНИТЕ ЛЮДЯМ.ЧИ ЯК?


а какого рода у вас доход?

вы работаете на кого-то, у вас свой бизнес, вы рантье, у вас пенсия или что-то еще?
 
 
+4 #4 mishko 26.07.2019 12:55
Цитирую Марафонец:
ДОБРОГО РАНКУ,ПРО ВНЕСКИ.Шановнi орги-хочеться знати чому суми 350-550 грн.а не 100-250. АБО 500-1000?Чому до 31-го.18-го.в день старту?Для чого цi обмеження-щоб менше було гонщикiв на стартi? Iх так мало залишилось... ПОЯСНИТЕ ЛЮДЯМ.ЧИ ЯК?

Судя по средней стоимости великов на гонках, причина низкой явки определенно не в сумме взносов)
 
 
+4 #5 Марафонец 29.07.2019 15:06
Якщо питання в менi-я працюю на держпiдриемствi.До чого тут питання про доходи не зрозумiло?Моя думка про участь одна-треба якомога здешевити,щоб кожен змiг ! Кожна гонка-це не тiльки ст.внесок а й доiзд,житло,харчування...А про велики це справа особиста кожного.За 10-12 гонок на сезон можна купити нового вела...Скажiть,чому суми внеску такi та термiни не зрозумiлi? чому б наприклад до 20.09 фiксований внесок а на стартi трошки вищий!
 
 
#6 amers 29.07.2019 17:37
а вы не хотите поработать, скажем, месяц за 1\10 вашей зарплаты? или просто бесплатно?

вот придет начальник и скажет, слушай, а давай ты будешь за 20 грн в день работать, 400 грн в месяц же должно хватить?
 
 
+1 #7 Костя R 8 29.07.2019 18:39
Цитирую amers:
а вы не хотите поработать, скажем, месяц за 1\10 вашей зарплаты? или просто бесплатно?

вот придет начальник и скажет, слушай, а давай ты будешь за 20 грн в день работать, 400 грн в месяц же должно хватить?

Не нужно здесь дерзить а тем более пререкаться со старшими. Организаторам все написано по делу.
От себя добавлю Киев уже изрядно охренел второй год подряд в плане организации ЛКУ, в прошлом году прокидали многих по времени награждения ( включая и меня).
А в этом году вхерячили стартовые взятые с потолка, да и еще и время оплаты что первое повышение до того как пройдет этап в Харькове и это при том что между этапами 49 дней, выходит первое повышение стартового за 53 дня до гонки.
Лично я заплачу для меня стартовый не проблема, но есть и другая категория участников, которым как минимум это накладно.
Жаль что при раздаче этапов не утвердили условие потолка стартового взноса для всех этапов ЛКУ,Как я предполагал что именно Киев возомнит о себе пупа земли и сделает все для участников ну что же может организаторы будут умнее в следующем году если он состоится
 
 
+4 #8 AndrewS82 29.07.2019 20:01
Цитирую Костя R 8:

1.Странно читать в одном сообщении призыв не дерзить и мнение о том что организаторы из Киева "охренели и вхерячили". Думаю, дальше не стоит писать о том, что финансовые расходы на организацию не имеют никакой связи с этапом в Харькове, поэтому под этот этап подстраиваться нет смысла. Никакого. Так же не стоит писать, что топливо для подготовки трассы (самой сильной в техническом плане в этом году и соответственно самой трудоемкой) из крана на кухне не льется, а оборудование не дается бесплатно добрыми дядями. Не стоит писать про скорую, которая должна стоять на стартовой и которая за свою работу берет почасовую оплату и про кучу других расходов, которые орги ДОЛЖНЫ брать на себя. И не стоит писать про самый главный секрет, орги - ничего не делают и только стригут капусту с бедных любителей покатать на велосипеде.
 
 
+4 #9 AndrewS82 29.07.2019 20:15
2.Те кто дружит с головой и имеет хотя бы начальное знакомство с основами школьной математики и экономики конечно же понимают, что стартовый взнос отражающий плановые расходы на гонку имеет значение по состоянию на "18.09". Пенальти при более поздней оплате соответствуют понятию "срочной и внеплановой" работе из сферы услуг, что есть стандартом. Скидка при ранней оплате соответствует закрытию финансовых затрат организаторов по предоплатам и снижению финансовых рисков. Все расчеты делаются с целью уберечь команду организаторов, которые в любом случае потратят сотни человеко часов на организацию, от покрытия минусов из своего кармана. Может на албанском языке это и звучит "охренели и вхерячили", но на языке думающих людей это звучит как "организация мероприятия без прямых финансовых убытков".
 
 
-3 #10 Костя R 8 29.07.2019 20:48
Цитирую AndrewS82:
Цитирую Костя R 8:

самой трудоемкой.

На счет самой трудоемкой, то каждый этап тратит уйму времени на подготовку трассы,как и на покупку или обслуживанию техники, а так же каждый этап несет расходы на все то что написано выше.
так же все этапы заранее платят за разные текущие траты.
и тем не менее все этапы смогли вложится в адекватный бюджет, и адекватные сроки повышения стартового взноса.
А да я забыл это же Киев, куда нам до вас провинциалам....
 
 
+1 #11 konst 30.07.2019 00:05
Странно видеть здесь пререкания оргов разных этапов. Учитывая, что они все сталкиваются с одними и теми же проблемами. Тут бы наоборот решить, как им самим удобнее, да общую позицию выкатить, бо под всех недовольных не подстроишься.
 
 
+1 #12 gans 30.07.2019 09:03
Цитирую Костя R 8:
На счет самой трудоемкой, то каждый этап тратит уйму времени на подготовку трассы,как и на покупку или обслуживанию техники, а так же каждый этап несет расходы на все то что написано выше.
так же все этапы заранее платят за разные текущие траты.
и тем не менее все этапы смогли вложится в адекватный бюджет, и адекватные сроки повышения стартового взноса.
А да я забыл это же Киев, куда нам до вас провинциалам....

как бы это банально не звучало, но в Киеве накладные расходы в полтора два раза выше чем в том же Днепре, уходить оргам в минус путь в никуда, с другой стороны скидка для категории 50+ была бы разумной альтернативой очередному срачу оргов, категория достаточно небольшая для финансовых потерь, а участников хотелось бы побольше.
 
 
#13 Yurr 30.07.2019 11:18
Цитирую Костя R 8:
а тем более пререкаться со старшими


А "старші" що, мають якусь корону на голові, чи недоторканість?

Вік можна було поважати тоді, коли "старші" були носіями унікального накопиченого досвіду, яким не можна було поділитися через інет, або книги. А саме доживання до "поважного" віку було індикатором прокачаних навиків та/або мозгів.

А в наші часи до "старшого віку" практично кожен довбойоб доживає, це уже давно не досягнення, варте поваги.
 
 
-4 #14 Kazanches 31.07.2019 00:08
Цитирую Костя R 8:
А да я забыл это же Киев, куда нам до вас провинциалам....
провинциалы могут сидеть у себя в провинциях и ездить по кубкам водокачки на электричках, чтоб падешевле и папроще было
 
 
+2 #15 Марафонец 31.07.2019 07:06
Дивно слухати поради-народу хочеться знати ,,чому,,?А нам пропонують курси,ще щось,Якщо у Вас не мае бажання пояснити-так i кажiть,А чому не мае ще вiдмiток про сплату-вже платять чи ще нi?
 
 
+2 #16 amers 31.07.2019 09:10
потому, что организаторы конкретного ивента оценили стоимость участия в такую цену

ответ подходит?
 
 
+4 #17 Black 31.07.2019 13:18
Цитирую Kazanches:
Цитирую Костя R 8:
А да я забыл это же Киев, куда нам до вас провинциалам....
провинциалы могут сидеть у себя в провинциях и ездить по кубкам водокачки на электричках, чтоб падешевле и папроще было

Мда, гостеприимство однако...
 
 
+1 #18 Костя R 8 31.07.2019 18:25
Цитирую amers:
потому, что организаторы конкретного ивента оценили стоимость участия в такую цену

ответ подходит?

Нет не подходит.
Мое мнение таково, если вы организовываете свою гонку то делайте стартовый взнос хоть 1000 гривен, вам и слова ни кто не скажет так как ваша гонка вы и организатор.
С ЛКУ иная ситуация на эти гонки приезжает постоянных более половины участников которые борются за рейтинг и не вариант сидеть дома, выходит как бы есть обязаловка ехать на данный этап вне зависимости приемлемый стартовый взнос или нет.
в данном случае вы этим и воспользовались((((((
 
 
+7 #19 vak 31.07.2019 20:52
Цитирую Костя R 8:
...Мое мнение таково, если вы организовываете свою гонку то делайте стартовый взнос хоть 1000 гривен, вам и слова ни кто не скажет так как ваша гонка вы и организатор.
С ЛКУ иная ситуация...

Был раньше пункт в положении гонок ЛКУ о максимально допустимом стартовом взносе... Но уже 2 года как его упразднили, поскольку в наше тяжелое время нет смысла ограничивать организаторов еще и в этом, финансовом вопросе, да и не всегда он выполнялся... А организаторы сейчас на вес биткоина!..

Як це було:
Цитирую ЛКУ:
2012...2014
- при предварительной регистрации на сайте - [не более 60 грн];
- без предварительной регистрации на сайте - [до 100 грн].
2015...2016
- при предварительной регистрации на сайте - [не более 100 грн];
- без предварительной регистрации на сайте - [до 200 грн].
2017
- при попередній реєстрації - [не более 150 грн];
- без попередньої реєстрації - [до 300 грн].
2018...2019
- при попередній реєстрації - [на розсуд органiзатора];
- без попередньої реєстрації - [на розсуд органiзатора].


Хватит ссориться из-за денег.
Каждый организатор сам устанавливает размер стартового взноса. Точка.
Кому кажутся суммы на велогонках "завеликi", рекомендую почаще заходить, например на сайт https://athletic-events.com/events, и смотреть размеры стартовых взносов на беговые соревнования...

Другой вопрос в популяризации. Можно и 50+ скидку делать и всем женщинам бесплатное участие... Мы всегда так делали, и всем советуем, жалко что не прижилось... Но опять же - организатор сам устанавливает размер стартового взноса. Точка.
 
 
#20 AndrewS82 01.08.2019 11:46
Скидка для 50+ вполне норм вариант. Сейчас добавим.
 
 
+6 #21 Yurr 01.08.2019 12:50
Цитирую vak:
Цитирую ЛКУ:
2012...2014
- при предварительной регистрации на сайте - [не более 60 грн];
- без предварительной регистрации на сайте - [до 100 грн].
2015...2016
- при предварительной регистрации на сайте - [не более 100 грн];
- без предварительной регистрации на сайте - [до 200 грн].
2017
- при попередній реєстрації - [не более 150 грн];
- без попередньої реєстрації - [до 300 грн].
2018...2019
- при попередній реєстрації - [на розсуд органiзатора];
- без попередньої реєстрації - [на розсуд органiзатора].

О, прикольно. Тобто у 2013 році максимальна ціна участі була 12.5 баксів, зараз стала 13.5 баксів. От же ненажерливі орги
 
 
+3 #22 Kazanches 01.08.2019 15:35
Цитирую Black:
Цитирую Kazanches:
Цитирую Костя R 8:
А да я забыл это же Киев, куда нам до вас провинциалам....
провинциалы могут сидеть у себя в провинциях и ездить по кубкам водокачки на электричках, чтоб падешевле и папроще было

Мда, гостеприимство однако...

не, надо каждому нытику бесплатный чартер с короваем и галушками? Давай не будем передергивать путая грешное с праведным?
сегодня нормально закинуть 200 грн за каждую организованную тренировку шоссе, нормально заплатить 1000к+ за сервис в мастерской, нормально платить 700+грн за простые забеги по парку, но среди ездоков кк какие-то особенные затесались и больше 200 грн заплатить - это уже грабеж и провокация. Не смешно ли?
 
 
+2 #23 Horo 05.08.2019 14:12
А мы ещё бегать будем? При чем к ЛКУ дуатлон?
 
 
+1 #24 AndrewS82 05.08.2019 19:20
Цитирую Horo:
А мы ещё бегать будем? При чем к ЛКУ дуатлон? :-)

Если это вопрос к эмблеме, то это скорее дань традиции локации, на которой проводился ЧУ по дуатлону (но по другой трассе).
 
 
#25 Hammer 12.08.2019 23:48
Так а где схема проезда с жд ? Что то не могу найти (
 
 
#26 generalmorfius 20.08.2019 14:56
Круг для новичков и экспертов будет одинаковый ?
 
 
#27 AndrewS82 21.08.2019 14:11
Цитирую generalmorfius:
Круг для новичков и экспертов будет одинаковый ?

Да, за исключением перекрытых сложных технических элементов.
 
 
#28 AndrewS82 21.08.2019 14:12
Цитирую jazzz:
Так а где схема проезда с жд ? Что то не могу найти (

Будет ближе к старту.
 
 
-3 #29 I can 23.08.2019 12:26
Даа , мультигонки дешевле стоят , чем Ваш финальный кубок , отбиваете все желание к Вам ехать
 
 
#30 Марафонец 23.08.2019 17:29
д,день.сьогоднi 23.08 сплатив в 14.38 200 грн за участь.Також прошу заєструвати внесок 350 грн Рожок В.кат.Початкiвцi сплатив до 31.08 350 грн
 
 
#31 generalmorfius 23.08.2019 18:48
Цитирую AndrewS82:
Цитирую generalmorfius:
Круг для новичков и экспертов будет одинаковый ?

Да, за исключением перекрытых сложных технических элементов.


Бабайка , степ-ап и селфи дроп ... еще что-то ?

И подтвердите пожалуйста регу, писал на почту мультиков.
 
 
+2 #32 delfineja 23.08.2019 22:57
Цитирую I can:
Даа , мультигонки дешевле стоят , чем Ваш финальный кубок , отбиваете все желание к Вам ехать


Если вы подскажете, каким образом окупить дежурство кареты скорой помощи, аренду ботуалетов, работу фотографов, наградную атрибутику, воду, бензин, качественное судейство, работу волонтеров, аренду музыкального оборудования и генераторов и многое-многое другое, с удовольствием сделаем взнос ниже.
Добро пожаловать в команду организаторов, будем рады вашей помощи, чтобы не пришлось отбивать желание кому-то участвовать в наших стартах.
 
 
#33 Prizrak 27.08.2019 21:20
Цитирую Yurr:
Цитирую vak:
Цитирую ЛКУ:
2012...2014
- при предварительной регистрации на сайте - [не более 60 грн];
- без предварительной регистрации на сайте - [до 100 грн].
2015...2016
- при предварительной регистрации на сайте - [не более 100 грн];
- без предварительной регистрации на сайте - [до 200 грн].
2017
- при попередній реєстрації - [не более 150 грн];
- без попередньої реєстрації - [до 300 грн].
2018...2019
- при попередній реєстрації - [на розсуд органiзатора];
- без попередньої реєстрації - [на розсуд органiзатора].

О, прикольно. Тобто у 2013 році максимальна ціна участі була 12.5 баксів, зараз стала 13.5 баксів. От же ненажерливі орги :D

В 2013р. пенсія була 2200грн. і в 2019 пенсия стала 2216(16грн. добавили за великій трудовий стаж-59.5 років.)--то бакси -досракі-гривнами сплачуємо--(мат.мат.мат.)
 
 
+1 #34 Yurr 27.08.2019 21:41
Я не знаю, що спільного має пенсія до затрат і потреб організаторів, але мене просили не розводити тут срач, тому помовчу.
 
 
+3 #35 Eugene 27.08.2019 23:14
Цитирую Yurr:
Я не знаю, що спільного має пенсія до затрат і потреб організаторів, але мене просили не розводити тут срач, тому помовчу.

Таки, не промолчал, хоть и просили
Поясню для тех, кто в танке (с)
К потребностям организаторов пенсия не имеет никакого отношения. Её размер имеет отношение к возможностям пенсионеров ( а уважаемый гонщик Prizrak таковым и является).
Для любителей сравнивать (пост №33) - в 2013 пенсия была около 270 баксов, ныне же около 85 баксов. Зарплаты в гривнах также с 2013 выросли не в разы. И ещё. Возможно, непонятливые жители столицы поголовно получают зарплату в баксах, но обычные жители Украины - из Задрючинска, Днепра, Сум и т.п. - в гривнах. Это так, вдруг не знали.
Организаторы своё слово в отношении 50+ сказали - спасибо им.
Всё вышесказанное оффтопик, конечно, но извините, реакция на ковыряние палкой в ране.
 
 
+5 #36 Nuna 05.09.2019 06:41
Предлагаю заработать на взнос прямо на старте непыльная работа на время от старта до финиша заезда Женщин - погулять с коляской со спящим ребенком около 1.5 часа. Оплата 300 грн. Я серьезно
 
 
+2 #37 PITyounger 06.09.2019 00:47
Цитирую Nuna:
Предлагаю заработать на взнос прямо на старте непыльная работа на время от старта до финиша заезда Женщин - погулять с коляской со спящим ребенком около 1.5 часа. Оплата 300 грн. Я серьезно :)
могу просто так погулять, все равно гонку не поеду, связки пока берегу, но абсолютно не вкурсе что с дитем делать, если проснется)


K
 
 
+1 #38 Nuna 06.09.2019 14:15
о! круто, спасибо найду тебя на старте. дать молока и крикнуть мамке "финиш" )
 
 
#39 Aquare11e 09.09.2019 11:51
Напишите пожалуйста, какие тех элементы будут закрыты (сделаны объезды) для категории НОВИЧКОВ.
Спасибо!
 
 
#40 Марафонец 09.09.2019 19:41
В суботу 21.09 о котрiй можна буде пробувати трасу- о 10-й 12-й чи 15,00?
 
 
#41 AndrewS82 10.09.2019 10:06
Цитирую Марафонец:
В суботу 21.09 о котрiй можна буде пробувати трасу- о 10-й 12-й чи 15,00?

Трасса будет размечена в пт вечером.
 
 
#42 AndrewS82 13.09.2019 13:00
Цитирую Aquare11e:
Напишите пожалуйста, какие тех элементы будут закрыты (сделаны объезды) для категории НОВИЧКОВ.
Спасибо!

Из трассы новичков будут исключены все прыгательные элементы.
 
 
#43 TriKatlet 14.09.2019 21:42
Цитирую AndrewS82:
Цитирую Aquare11e:
Напишите пожалуйста, какие тех элементы будут закрыты (сделаны объезды) для категории НОВИЧКОВ.
Спасибо!

Из трассы новичков будут исключены все прыгательные элементы.


Новички будут ток карабкаться на подъёмы ? )) Почему так всё плохо, на всех этапах было хоть что-то чему радоваться в плане прохождения ...
 
 
+2 #44 AndrewS82 15.09.2019 21:09
Цитирую donetsk:
Цитирую AndrewS82:
Цитирую Aquare11e:
Напишите пожалуйста, какие тех элементы будут закрыты (сделаны объезды) для категории НОВИЧКОВ.
Спасибо!

Из трассы новичков будут исключены все прыгательные элементы.


Новички будут ток карабкаться на подъёмы ? )) Почему так всё плохо, на всех этапах было хоть что-то чему радоваться в плане прохождения ...

Потому что прыгательные элементы и новички взаимоисключающие понятия. Если уровень подготовки позволяет больше - добро пожаловать на трассу экспертов или на крайняк порадоваться прохождению дропов и трамплинов вне гонки.
 
 
#45 Vladlen 18.09.2019 14:16
Схемы проезда с ЖД так и нету.Вопросик,могу ли я с новичков перерегистрироваться в экспетров?
 
 
#46 AndrewS82 19.09.2019 08:13
Цитирую Vladlen:
Схемы проезда с ЖД так и нету.Вопросик,могу ли я с новичков перерегистрироваться в экспетров?

1.Схема добавлена
2. Поменять категорию можете. Трасса экспертов насыщена сложными тех.элементами и требует идеальных базовых технических навыков, вдумчивой прикатки. На крайний случай все сложные элементы имеют более простые и безопасные траектории.
 
 
#47 Olena95 22.09.2019 18:37
Исправьте пожалуйста мою фамилию, и подтяните, если можно профиль. Опанасенко Елена.
 
 
#48 TriKatlet 23.09.2019 10:52
Трасса была крутой, тут вопросов нет, разметка отличная, место проведения огонь просто, люди все приветливые, но на резине 2.0 без боковых протекторов я не вывозил сыпучку во второй змейке и ещё на прикатке понял что похожу пешком там чтоб не валяться в пылюке (это больше моя проблема в выборе резины, я не знал что в Голосеевском парке сыпучка, так как приехал впервые).
 
 
#49 TriKatlet 23.09.2019 10:53
Цитирую donetsk:
Трасса была крутой, тут вопросов нет, разметка отличная, место проведения огонь просто, люди все приветливые, но на резине 2.0 без боковых протекторов я не вывозил сыпучку во второй змейке и ещё на прикатке понял что похожу пешком там чтоб не валяться в пылюке (это больше моя проблема в выборе резины, я не знал что в Голосеевском парке сыпучка, так как приехал впервые).

Почему не было привычной еды как на этапах в Днепре и Харькове ? Бананы, чай, печеньки ? я уже не мог давиться этими компотами с имбирем и выпечкой (один пирожок и стаканчик давался бесплатно), купить дополнительно было возможным но хотелось банан или яблоко съесть (не так уж яблоки и дорого стоят) хотя стартовая регистрация была дороже чем обычно, чего стоит только приехать и пожить в Киеве, это не так дешево.
 
 
+1 #50 TriKatlet 23.09.2019 10:54
Заказал я доп пакет сувениров, дали мне медальку Didorovka сделанную из дерева, зачем она мне если я приехал на ЛКУ а не на трейловый забег или дуатлон или МТБ гонку от Мультики ? Футболка тоже Дидоровка S размер которая пришлась по размеру моему сыну 11 лет. Хотя я покупал в Харькове S и она была моего размера, получается мне дали S детскую ? Когда едешь на гонку ЛКУ то и символику хочется ЛКУ а не тех кто проводит гонку.

Короче говоря у меня остаются только одни вопросы после Киева. Если меня спросить, хочу ли я снова поехать в Киев на финал ЛКУ ? Я отвечу - Нет.
 

Вхід / реєстрація

Підтримай сайт bikeportal.org.ua фінансово:



Календар

Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Найближчі гонки

19.07.25, Pogulianka ХСО race
Львів

наверх
time: 0.58596682548523